Igår

Hej fick aldrig tid att uppdatera någonting igår. 
Hade ställt klockan på halv tio men den hade jag självklart stängt av i sömnen eftersom jag sovit så dåligt under natten, 
Så när mobillarmet för tabletterna som skulle tas klockan 12 ringde då jävlar blev det fart på mig och jag vart ju hungrig också, så jag fick ätit en portion med risgrynsgröt och slängt på mig kläder och sen klockan ett bar det av först till lindome för att hämta syster sen vidare till älvängen för vi skulle äta middag där klockan två, så sminka mig, det fick jag göra i bilen.. sikken tur att jag får sitta fram när vi åker såna längre sträckor så att jag inte får ont i benet, annars hade det vart svårt att sminka mig.  

ni kanske såg det där konstiga i texten, att jag lassade i mig en hel portion gröt mellan tolv och ett och sedan middag vid två, men ni ser jag löste det problemet med att riskera att inte äta nåt hos farmor genom att ta en extra Betapred (kortisontablett typ, den som gör så jag ätit som en gris det senaste) annars vart det tänkt att jag skulle trappa ner på den men jag såg det som enda lösningen eftersom att jag annars hade haft ont i magen och ätit kanske ännu mindre om jag inte fick i mig nån frukost innan vi åkt. 

Vi åkte från farmor vid sex, lämnade syster i lindome igen på vägen, och sen lämnade jag och pappa av mamma hemma, åkte och tankade bilen och lämnade den sedan på Peugeot här i stan så mamma fick hämta oss med den andra bilen, (det var bekvämare för pappa att lämna den sent igårkväll än klockan sju imorse för då hade han vart tvungen att gå hem)

Ja mamma har börjat jobba 25% nu, inte för att vi märker av det så värst mycket för hon väljer att jobba två timmar om dan och eftersom hon är så jävla morgonpigg så väljer hon att jobba typ sju till nio om jag minns rätt. okej nu är jag ju vaken för att jag kunde somna och sovit ganska okej inatt, men skulle det vart som alla andra nätter så skulle hon hinna jobba och även handla mat och hinna hem innan jag ens funderat på att vakna, xD

Bye

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Okej hoppas du får något roligt att göra. Många kramar.

2011-02-15 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0