Just so you know;

ÄR Hemma nu,

Fick ätit lite pizza med mamma och pappa.

nu ska jag tappa upp ett bad vill inte vara smutsig älg längre, mycket roligare att vara ren ;)
Gammalt skämt jag vet...

Sen blir det nog film och äta smulpajssmet, det är vad jag är sugen på för tillfället, (a)

Nu får vi se hur det funkar att vara hemma, skall ringa sjukhuset om hur det gått imorgon, och går det bra så får jag stanna hemma över helgen =) 

Kommer mera senare, have a nice time!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Så underbart att få höra att du är hemma...Mycket bra idé att tappa upp ett bad..Lägg dig i bubbelpoolen och bara njut.

varm kram

2011-02-03 @ 18:06:52
Postat av: liselott

Skönt o höra att du är hemma hoppas det går bra.kram hälsa mamma o pappa!

2011-02-03 @ 18:14:37
Postat av: Annika

Ett bad lät underbart =) Jag vill också bada, får man hoppa i med dig? ;) hihi

2011-02-03 @ 18:32:13
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gråbossen

Gott att höra. Det hjälpte tydligen att hålla tummar och skala banan samtidigt. ;-)



Hoppas du får vara hemma lite mer i fortsättningen.



Kramizzar!

2011-02-03 @ 18:51:10
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Anki

Härligt att du är hemma igen! Kram hjärtat!

2011-02-03 @ 23:30:55
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas att du får en lugn skön helg och kan känna dig pigg och glad!'



Kram/Elisabet

2011-02-04 @ 08:22:57
Postat av: Anna

Vad glad jag blev när jag läste att du har kommit hem.Hoppas att allt går bra så du får vara hemma nu.

En jättekram till dig och resten av familjen.

2011-02-04 @ 08:55:23
Postat av: Anki

Åh vad jag blev glad av att ni kom in på jobbet och hälsade på mej!!!

2011-02-04 @ 22:45:15
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Nadja Friborg

Grattis till hemkomsten! Jag är Annikas gamla kompis Nadja och är också en av alla dem som följer din blogg regelbundet. Tänkte att det var dags att skriva en rad när man ändå är här och kikar titt som tätt ;) Kämpa på, du är grym! Kram Nadja.

2011-02-04 @ 22:57:05
Postat av: Sofia

Å vad glad jag blir när jag fick höra att du fick komma hem. Hoppas allt går bra så att du får fortsätta att vara hemma. Massor med kramar.

2011-02-05 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0