Lycka x2

Herregud!! JAG HAR KÖPT EN IPHONE4 lycka! 
mitt nya nummer skickar jag till vissa senare ikväll använder min gamla mobil medans Iphonen laddas så har det gamla numret resten av kvällen..

Sen fick jag ett paket, 
PÅ SPÅRET SPELET !! av Elisabet Roslund, (du får säga till om du vill ha penga-ersättning) men det gjorde dagen ännu bättre!!



Nu skall jag springa över till Jennie hennes syster är snäll och kör oss till stan :) 

ha de bäst!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Så bra att paketet kom idag, det blev ju en Alla Hjärtans Dags present till dig. ( givetvis vill jag inte ha något) Hoppas du får mycket kul med det! Kram/Elisabet

Grattis till din IPHONE!

2011-02-14 @ 19:36:03
Postat av: Sofia

Jag hoppas du gillar de grejerna och har det kul med din vän. Massor med kramar.

2011-02-15 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0