mat i massor,

hejsan allihopa, det blev många gånger då jag vaknade i natt och många snarkningsförsök, 
imorse vid NIO! åt jag en brakfrukost, 
-en macka med smält ost,
-en skål med jordgubbsyoghurt med havregryn
- och ett glas med oboy, 

för er som känner mig vet att det är mycket frukost för mig över huvud taget då jag som mest brukar dricka en drickyoghurt, 

sen så hade läkarna måttat fel på Medicinen, vilket tydligen var lätt med denna sorten som jag testar nu  så jag vart däckad till typ två, nu har dom i alla fall typ sänkt dem ,  får se om det funkar..

när pappa kom så hade han köpt med sig, en QP cheese meny med milkshake, och jag åt upp det mesta, mer än jag brukar äta , och nyss åt jag jordgubbsyoghurt med näringspulver i , 

jag vet att det blir mycket mat skrivande, men det är typ det mest intressanta just nu, det och smärtstillandet då, 

hoppas ni står ut med mig, (a)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

du är grym! en jäkla kämpe! blir stolt som tuppen! HEJA!

2011-02-01 @ 18:04:59
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Anki

Håller med Erica du är helt enkelt bäst! Kram hjärtat.

2011-02-01 @ 18:19:01
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan

Självklart står vi ut.



Jag blir glad för allt du skriver, oavsett va du skriver om. De tror ja alla blir.



Ska fila på lite frågor till din frågestund så postar ja det senare.



Nu ska ja äta blodpudding.

2011-02-01 @ 18:19:10
Postat av: Gunnel L

Du får gärna skriva ALLt vad du äter, .gissa om vi blir frestade

2011-02-01 @ 19:15:25
Postat av: Gunnel L

Du får gärna skriva ALLt vad du äter, .gissa om vi blir frestade

2011-02-01 @ 19:16:08
Postat av: therese

Hej! Hittade din blogg på barncancerföreningen hemsida och såg att du har samma skit sjukdom som jag hade, alltå ewing.

Vill du ha nån och snacka med som upplevt samma sak så är det bara att skriva :)

ha det bra!

2011-02-02 @ 01:52:47
URL: http://theresesohlin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker det är jättebra att du äter så mycket nu, hoppas det håller i sig och att dú snart får komma ghem. Kramar !

2011-02-02 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0