Rulltårta och djungelvrål ! :)

Dricker kaffe och äter nybakad rullårta,, jag fastnade verkligen för att baka det  efter att ha gjort det igår (a)
Sen skall jag till aranäs och kolla på djungelvrål! :)




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Läser jag djungelvrål tänker jag på det salta godiset djungelvrål. Som jag förövrigt hade stor nytta av när jag va liten och fick äta pencillin mot öroninflammation. Pencillinen smakade superilla men med djungelvrål gick det bra att äta medicinen för den tog bort den hemska smaken.

2011-02-08 @ 18:12:48
Postat av: Gunnel L

Härligt inlägg. Vad kul med närbild på dina VACKRA ÖGON.....

2011-02-08 @ 19:17:27
Postat av: Anna

Vilka jättefina bilder på en jättefin tjej. Kram.

2011-02-09 @ 09:14:06
Postat av: Sofia

Jättefina bilder på dig . Hoppas du gillade Djungelvrål. Kramar.

2011-02-09 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0