somnar till lite hela tiden,

Håller på att somna så det blir kort!

Shopaaade Ju med Jennie och v ihade skitkul, 
sen när jag kom hem åt jag och syster varsin chokladboll, sen bakade jag (naturligtvis) ännu en rulltårta. 
Börjar fundera på om jag är beroende?

tack Jennie och sen Annika för en fin dag, (tack även Rasmus för mjölkchokladen är vi väntade på pendeln)

Imorgon skall jag till sjukhuset för bloodprov och läkarprat, (som vanligt....) efter det ska jag träffa teskedsmoster och mysa, 

Kan jag gå ut med det Officiellt nu? alltså att jag saknar Victor och önskar att han vore här, eller är det fför tidigt för att skriva sånt? jag vet inte,, men det är i alla fall det ligger till, jag är totaförälskad och det borde ni ju får veta (kanske redan vet?)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Mm det är härligt att vara förälskad! Kram

2011-02-10 @ 07:45:40
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anna

kul att höra att du är förälskad. Kram

2011-02-10 @ 09:00:16
Postat av: Elisabet Roslund

Va rädd om kärleken och njuuut.

Kram/Elisabet

2011-02-10 @ 11:30:42
Postat av: Sofia

Jag blir glad för dig, att vara förälskad är underbart. Baka så många rulltårot du vill, de är ju goda:) Ha det bra, massor med kramar .

2011-02-10 @ 11:39:27
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett tandblekningskit från easywhite.se

om du vill delta kan du kika bloggen för mer info!:)

2011-02-10 @ 11:57:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emma

varför ska du ta blodprov?

2011-02-10 @ 12:24:31
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Erica

åååååååh, va gulligt! nu bidde jag glad! önskar med att jag var kär i någon! det är en härlig känsla!



Jag måste få smaka på din rulltårta, är det gott? Har typ aldrig ätit de?

2011-02-10 @ 13:01:37
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Erica

Säg inte förlåt, du har gjort helt rätt som slutat! Skyller inte på något sätt på dig för att du slutat, saknar dig bara så sjukt mycket. Nu när jag kommer in i skolan oftast 5 min sen så tittar jag ut över alla och tänker "vem ska jag sitta bredvid idag" Om jag kommer i tid har jag tur och får ett eget bord vilket är mycket lättare.



Känns iaf skönt nu när mamma vet att jag är skoltrött. Kanske blir så att jag slutar, men vi får se vad som händer. Ska försöka komma igång lite och går det inte så ger jag nog upp en gång för alla.



Känn dig bäst Becca, jag trivdes med dig! Bara dig ingen annan. Vid alla andra kan jag inte slappna av. Fjortisarna är för tjejiga, killarna är snuskiga, tobbe är aldrig där, lisabell är inte heller alltid i skolan och hon är för smart för att jag ska kunna känna mig duktig själv. Sandra går i andra klassen och är heller inte i skolan. Kevin går i ettan och är aldrig heller i skolan. Matilda har slutat.

Micke är nog den jobbigaste läraren jag träffat, känner honom inte heller så kan inte snacka med honom. När min datorskärm blev skev för att ardfors tappa den i golvet skratta han bara, sen kom han fram och fråga om jag ville ha läkerol för det kanske kunde göra mig glad?



Jag vet inte vart jag ska börja bara, när jag inte känner någon lärare. Hade jag känt något hade jag kunnat hugga tag i någon. OCH.. sen är dom ju bara där EN dag i veckan eller så. För dom håller bara i sin lektion sen drar dom vidare till nästa skola. Micke är där jämt men jag klarar inte honom (som du redan vet)



Vi får träffas någon dag när du orkar, när som och där det passar dig, jag är flexibel! KRAMAR DU ÄR BÄST!

2011-02-10 @ 15:20:41
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Elisabet Roslund

Har du hittat "på språret" än? Jag har lagt undan ett "på spåret" dvd, Kärnan, om det är det du menar. Jag vet att det fanns ett som man skulle göra frågor i bokform, men det finns inte alls mer tydligen.

Är det det med 4 dvd-skivor så kan jag skicka dig ett i morgon.

Hoppas att du har det bra!

Kram/Elisabet

2011-02-10 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0