Torsdagen den 17:e i efterhand

Hej ! 
Jag vet att jag inte uppdaterade igår, nej jag har inte försvunnit, jag bara hade en såndär
Känns-som-baksmälla-fast-man-inte-druckit-nån-alkohol-alls-dag, vilket gjorde mig för seg för att blogga., 
glömde ta både åtta och tolvtabletterna så när jag vaknade vid två så tog jag alla på en gång, 
hade träningsvärk i hela kroppen från bowlingen, ont i huvudet och trött som satan. 

fick i alla fall gjort lite sen efter frukost/lunchen vid tre , fick med pappa till kungs så jag kunde få köpa ett par Jeans. Träffade Daniella där på ginatricot och det var trevligt (hon fyller år idag), men Skolan (den jag hoppade av ifrån - men fortfarande står det att jag går där) kommer nog gå i konkurs.. dom ska ha krismöten och skit,..

jag köpte även massor av strumpor på Lindex då dom har tag tre betala för två på alla DAM strumpor även dom som är i flerapack :)
sen handlade vi lite annat jag och pappa typ lipsyl och korsordstidning och frimärken, sen även mjölk, 
sen åkte vi hem och vilade lite.
när vi vilat far vi iväg igen för pappa sulle posta brev innan dom tömmer lådan vid 19.00 där vid posten och sen åkte vi till gbg för jag skulle hämta ut biljetter till bio, jag Annika och Christopher skall se "127 timmar" på lördag :)
sen hem och så tittade jag klart på filmen "har du hört ryktet om Morgans" (som jag och pappa började se kvällen innan men jag sommnade till hela tiden så jag gick och la mig), så igårkväll såg jag klart den, sen somnade jag typ,

ja detta var min dag igår bye! 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Den verkar vara riktigt tråkig den där morganfilmen. Ha en bra kväll.

2011-02-18 @ 17:36:06
Postat av: Elisabet Roslund

Ha en mysig helg allihop!

Kram/Elisabet

2011-02-18 @ 21:15:45
Postat av: Sofia

Hej. Jag hoppas den andra filmen du ska se på är bättre. Hoppas du får det roligt. Kramar.

2011-02-19 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0