Det känns fortfarande surt psykiskt men det får ni helt enkelt stå ut med...

Hej igår låg jag hemma hela början av dagen som i ide som jag sa, när pappa hämtade Syster i lindome somnade jag men när hon kom hem så gjorde jag iordning mig och bakade sedan en rulltårta som vi tog med oss till mormor sen som vi åt middag hos, 

Hon lagade riktigt god mat, och till efterrätt gjorde hon tre olika desärer, chokladpudding och nån liknande med hallon och en med citronsmak, jag tyckte mest om chokladpuddingen såklart.
Sen fikade vi med min rulltårta och den var en hit! fast jag åt nog mest själv (a)

Strax innan nio åkte vi hem, jag hängde med och lämnade annika i lindome och höll nästan på att somna redan då, men jag var ju fast beslutad vid att fika min extrasmet jag hade gjort tidiare under dan och chokladboll som jag fick av pappa på maxi, men höll på att somna där jag satt på sängkanten så tillslut la jag mig och totaldäckade, 



Förutom när jag vaknade när mobilen ringde för tablettdax så sov jag ordentligt till tolv vilket var skönt, 
det var tänkt att jag skulle träffat bästavän idag, men nu när hon har jobbat så känner hon att hon inte orkar så jag får väl ha familjemys ikväll för jag klarar inte vara social med nån annan riktigt än. 




Funderar på att skaffa Iphone och 3abonnemang med 3vänner nån som har något tips? ska till trebutiken och prata med dom nån dag och kolla vad dom tycker och så innan jag bestämmer något, men om ni har nåt supertips så säg tilll! ;)

hoppas ni har en trevlig lördag. bye! 



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Prata med Sanna om iphone o tre hon kan en del...Kram

2011-02-12 @ 16:37:12
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annika

Du får köpa det du vill, men du vet vad jag tycker. Det är inte värt pengarna när det finns så mycket bättre mobiler!

2011-02-12 @ 17:08:57
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: camilla

Vi ska på göteborgs horse show. Hela fredagen går till det men på lördagen är vi obokade tills vi åker hem på eftermiddagen. Fikar gärna!! Kram.

2011-02-12 @ 17:13:29
Postat av: Stefan

Ptja, många diggar sin Iphone. En nackdel är att man får betala mera pengar just för att Iphone är ett sk exklusivt märke. Detta i sig är inget som skulle avskräcka mig. Dock, som den frihetsmänniska jag är är jag skeptisk mot Iphone pga att den representerar en såkallad gated community. Man är inte så fri att göra vad man vill och godkända applikationer miljön är starkt censurerad. Såna fascistfasoner tycker jag inte om.



Men alla som har skaffat en Iphone är ju jävligt nöjda med sin Iphone. Har nog aldrig stött på ngn Iphoneanvändare som inte varit nöjd. Du kommer nog inte att ångra om du skaffar en sådan.



Vännergrejen som 3 har är bra, den ha ja sparat mkt pengar på. Ringer säkert för en 400-600 i månaden. Som ja då alltså inte behöver betala pga 3vänner. Detta belopp såg jag när en söljare hade glömt att registrera att ja hade den tjänsten. Jisses va hög teleräkning ja fick. Men de justerade de i efterhand.

2011-02-12 @ 20:54:38
Postat av: Sofia

Hoppas du hittar något du blir nöjd med . Tänker på dig. Kram.

2011-02-15 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0