Onsdagen den 2 februari tydligen.

Fy vad mycket frågor jag har fått hittills, men jag svarar inte på dom idag, gör det imorgon eller övermorgon,

Det ser ut att gå framåt, läkarna pratar om hemgång imorgon så håll tummarna allihopa!
(okej, ni behöver ju inte sitta och hålla tummarna riktigt hela tiden, för det första så kommer ni se helt dumma ut och så kommer det försvåra många situationer för er, tänk så vill ni göra nåt så enkelt som att skala en banan, utan tummar är det ganska svårt va? -jag kan ju inte veta som aldrig skalat en banan)  

Hihi nu ser jag mig er framför mig som skall visa att ni visst kan skala banan samtidigt som ni håller tummarna

Idag vart syster och mamma här och hälsat på , jag och syster spelade först barngeni och Sen Monopol (vi kör specialregler på monopol så vi inte blir sura på varandra)

Jag vann på båda :)

Sen så fick mamma och pappa vara med och spela Yatzy, men då vann pappa, (Som vanligt)

Nu är jag och pappa ensamma igen och tar det lugnt, han flyger helikopter (på sin dator) och halvsover typ,, medan jag sitter vid min dator och kollar runt lite på nätet,




samtal mellan mig och pappa vid sjutiden imorse:
°Pappa snarkar° 
- Jag väser till , "Pappa sluta snarka" 
°pappa fortsätter snarka°
- PAPPA VAKNA!! 
°Han vaknar till och ryter - Tyst jag sover!°
* jag vänder mig om och muttrar för mig själv* Vad tror du inte JAG försöker göra? 




Bara jag som tycker att det var taskigt att bara han skulle få sovA?

(Ps, ta det inte för allvarligt, vi blir lika griniga båda två när vi inte får sova som vi vill..)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Vilken otur att båda föräldrarna är såna snarkmarodörer. Roligt inlägg! Vi håller tummarna litegrann då!

2011-02-02 @ 19:28:21
Postat av: Camilla

Härligt positivt! Jag låter gärna bli bananen om det hjälper dig! Jag tror inte jag vill fråga nåt. Saknar dig massor!

2011-02-02 @ 20:39:11
Postat av: Gunnel L

härligt inlägg i din blogg...jag tänkte NU är Rebecca tillbaka med sin humor....och det är klart att du är....

varm kram

2011-02-02 @ 21:40:18
Postat av: Anki

Härligt inlägg Rebecca! Jag låter gärna bli bananerna om jag kan hjälpa dej, håller tummarna och tårna.....KRAM

2011-02-02 @ 21:59:12
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Gomorron! jag ska faktiskt testa att skala banan i kväll, ska först handla ett kg.

Hoppas att du kan få komma hem nu så kan du få sova gott i din egen säng, utan snarkande. Fast lite mysigt är det nog med någon intill sig, trots allt.

Ha det bäst!

2011-02-03 @ 09:01:26
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för att du ska få komma hem.Men jag kan inte göra det hela tiden för jag har ett jobb att sköta. Men resten av tiden ska jag hålla tummarna. Jobbigt att två föräldrar som snarkar så att inte du får sova. Kramar i mängder.

2011-02-03 @ 09:02:32
Postat av: Sofia

Hej, festligt inlägg, jag håller tummarna för att du ska få komma hem, men jag ska inte försöka skala nån banan ... Och det är kul med Benny och hans helikoptrar och stackars dig att båda dina föräldrar snarkar... Hoppas du får komma hem . Massvis med kramar, Sofia.

2011-02-03 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0