bråttom

vad jag gjorde igår får vänta för mitt dåliga minne hade gjort så att jag trodde jennie sluta tre idag så när jag vaknade av mig själv halv elva och fick sms där det stod att hon slutar tolv då fick jag panik!!!!

stressar med att få i mig frukost och klä på mig samtidigt, 
var är min svarta bh liksom, (lycka till med att hitta den i mitt stökiga rum) :O

ååh tack gode guuud! jag hittade den, men nu har jag ju slösat massa tid :/

nu är kläderna färdiga i alla fall :)
och frukosten med,

nu ska jag sminka mig och då följer kaffet med annars hinnner jag inte dricka det,.


nu är jag färdig bye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Du kom ju å ena sidan upp och igång väldigt fort. Everybody wins! som ja brukar säga.

2011-02-24 @ 12:54:44
Postat av: Sofia

Hoppas du får det kul . Massor med kramar.

2011-02-24 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0