feber :O

Jag och päronen tittade på film; Rovdjuret/Predator, den var bra, bara det att jag satt och frös hela tiden trotts att jag var klädd i myskläder, morgonrock och två filtar, jag hade även jätteont i ryggen från när jag satt böjd och pusslade,så jag tog 10.mg snabbverkande morfin, inte hjälpte dom ett dugg, jag har fortfarande ont och fryser jättemycket! sen när jag gick in i mitt rum så tog jag tempen; 38.5 , det förklarar frossan ganska så bra, så så fort den är maxtemperatur så kommer kylan vända och jag kommer ligga och svettas som en gris :O


Bilden tog jag tidigare idag efter att mamma hade fått med mej en tur på kungs, det var skönt att få komma ut men jobbigt som satan!


Byebye people

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Tänker på mitt hjärta!

2011-01-04 @ 21:02:33
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annika

typiskt att du ska få feber.. Jag skickar en krya på dig kram <3

2011-01-04 @ 22:02:11
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0