heldagsjobb av C

nu var det längesedan jag uppdatera en dag och snart fyra timmar, 

Men ni förstår, första på morgonen när jag vaknade nån timma innan det var tänkt var jag pigg som en gris, 
när jag hade gjort iordning mig var jag trött som bara den, det är som att bara minsta lilla ansträngning så blir jag typ trött både psykiskt och fysiskt, 
I alla fall, mamma och pappa lyckades med att tvinga upp mig, (eller ah pappa i alla fall) vi åkte till östra för blodprov och snack med läkaren, sen stressade vi vidare till strålningen, 
på hemvägen plockade vi upp syster och hennes pojkvän Christopher så hon kunde tvätta kläder hemma, och han kunde hjälpa mig med att installera och sätta upp och igång hemmabio-systemet,
när själva ikopplingen var färdig åkte vi och lämna/hyra filmer, jag kunde ju hyra blueray nu ! :)
sen vidare till kungs så annika kunde köpa gottit till dem och jag en universalfjärr så jag slipper ha tre kontroller (tv:n, bluerayen och själva grejen till ljudet)
Jag fick även köpt min första bluerayfilm, the island, när vi ändå var där,
sen var A & C hungriga som vildsvin så pappa bjöd dem på donken, och så köpte han en varsin mcflurry daim till honom och mig, bara det att det inte var daim? det var någon annan choklad och både jag och pappa blev besvikna, 

sen drog A & C hem och på spåret började,
Efter frågesporten fick jag bädd-hjälp av pappa och jag tittade nyss på en av hyrfilmerna, 
nu ska jag nod be pappa göra lite nudelsoppa till mig :)

Tack Syster för att du hjälpte mig sätta upp tavlorna och att jag fick låna din pojkvän :) 
Tack Christopher för al hjälp! du är en ängel, för att kolla in hans hemsida (egenföretagare) kolla -->HÄR<--


Kram allihopa!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Det är tur att du har A & C de verkar vara så goa emot dej. Kramar

2011-01-22 @ 23:43:46
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0