hög.

Det blir kort inlägg idag igen då det händer absolut ingenting här,
har fortfarande svårt att äta, men har lyckats få i mig lite jordgubbsyoghurt.
(typ bättre än ingenting antar jag..) 

hög som ett hus på morfin men har ändå börjat få så himlans ont i ryggen..
typ vah? 

nu blir det simpsons sen kanske den dära "not another teen movie"
eftersom det bara finns typ ettan, tvåan fyran, sexan, disney, barnkanalen, kunskapskanalen och svt24,,
kollar mest sexan och disney, 


haré göttt

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Jo, jag är väl alltid rastlös =P

Tråkigt att morfinen inte hjälper!

Kram på dig <3

2011-01-27 @ 20:32:35
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: merima

tusen kramar från mig, jätte bra att du fick i dig någonting och det är rätt gott jordgubbyogurt fait de beaux reves<3<3<3

2011-01-27 @ 21:07:57
Postat av: Stefan

Ja hade nog å sett mest på 6an å kunskapskanalen en del kanske. Remarkabelt att 6an kör så mkt scrubsrepriser. Man undrar va de köpt in för visningsrättigheter.



Hoppas de blir bättre med smärtan.

2011-01-27 @ 21:52:26
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas du kan känna dig bättre snart och sova gott i natt.

GodnattKram från mig/Elisabet

2011-01-27 @ 22:00:06
Postat av: Anna

Hoppas att vi träffas snart så jag kan få ge dig en

riktig kram. Men du får massor av kramar här så länge.

2011-01-28 @ 09:07:51
Postat av: Lisanne

Hej Rebecca,

vilken fin blogg du har! Många fina bilder också.

Jag har träffat dina föräldrar några gånger på sjukhus. Tänker ofta på dig och din familj. Jag kan inte hjälpa dig, men jag skulle göra allt bara det hjälpte dig lite. Livet är orättvist (men det visste du redan) och skit ibland.

Har skrivit på min blog om din blog. Hoppas det är ok.

massa styrkekramar till dis och din familj. Lisanne

2011-01-28 @ 11:33:57
URL: http://www.elisemooi.com
Postat av: Sofia

Hej Becca. Jag hoppas att du mår bättre snart och att vi får träffas snart. Jag tänker på dig hela tiden. Du får massa kramar från mig .

2011-01-28 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0