Känsliga tittare VARNAS!


Säg INTE att jag inte varnade er för det gjorde jag! när jag e sjuk och ligger på sjukhus och inte har smink, då ser jag helt enkelt fördjävlig ut, se även att detta kanske e första, möjligen andra gången jag har bild där jag har på mig glasögon på bloggen och det är endast för att ögonen skulle se aningen bättre ut på nåt  vänster.

Ett tipps från mig till er är att inte titta fast det är väl försent nu?

Dom har lagt till en madrass i min säng här på sjukhuset nu, typ skumgummi och ser ut som en ägghållare men den skall tydligen  formas  efter hur jag ligger så det skall göra mindre ont i ryggen typ. känns mest konstigt om jag är ärlig xD

får se ur det känns ikväll.

Pappa är här och hälsar på nu, hade önskat att han sov över men nu får jag istället tvinga mamma att se på Twillight och sen New moon ;) dom hade filmerna här på sjukhuset så jag passar på (a)

kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Inte behöver du varna någon hur du ser ut...du är alltid en fin tjej! Vill du ha besök av en gammal moster på sjukhuset? Du kan väl sms:a mej och säga hur du vill ha det...KRAM

2011-01-09 @ 16:23:46
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan

De va ju absolut inget fel på de fotot. Men den verkar vara ojordad den där lampan bakom dig. Sen hade de ju kunnat säppa upp sladden lite snyggare. Hälsa din robotvän å ge han en kram.

2011-01-09 @ 19:12:20
Postat av: Annika

Du är lika söt både utan och med smink, utan och med glasögon, utan och med peruk =)

2011-01-09 @ 20:14:43
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är jätte fin som du är, du behöver inget smink du är född vacker. Jag ställer samma fråga som mor min, vill du ha besök av en galen kusin på sjukhuset? i så fall kommer jag mer än gärna. :) Du får ringa eller smsa :) Finns här <3

2011-01-09 @ 22:40:15
URL: http://sanna8710.blogg,se
Postat av: Gunnel L

Dina vackra rådjursögon är PRECIIIIIS lika vackra med smink som utan. Och skall jag vara ärlig hade jag INTE sett att du är osminkad om du inte själv sagt det. Har man fina ögon så har man oavsett den svarta mascaran...

2011-01-09 @ 23:49:50
Postat av: Gunnel L

Om man har vackra rådjursögon som du har så har man det oavsett smink eller inte. Och skall jag vara ärlig så skulle jag inte upptäckt att du inte hade sminkat dig. Har man så vackra ögon som du har så är dom lika vackra oavsett om dom bär smink eller inte...Vackra uttrycksfulla ögon är vackert uttrycksfulla oavsett mascara eller inte

varm kram

2011-01-09 @ 23:56:49
Postat av: Gunnel L

det var inte meningen att mina bägge kommentarerna skulle komma in. Eftersom den första inte kom in på ett tag så trodde jag inte att den skulle göra det, så jag skrev en ny. Ser nu att bägge två finns med. Ber om överseende för upprepningarna, men å andra sidan. Kanske det är bra att du får höra detta dubbelt (ler)

2011-01-10 @ 13:28:33
Postat av: matildahansson

du är fin,

tro inget annat förfan!



tänker på dig.

2011-01-11 @ 22:14:12
Postat av: Erica

Rebecca du är supersöt med eller utan smink, önskar jag hade lika stora ögon som dig, samt din mjuka välkomnade färg på ögonen!

2011-01-13 @ 03:15:47
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0