Lille fot i Landet för länge sedan

Idag var det gött eftersom det inte är strålning på helgerna :)
åkte på eftermiddagen upp till syrran och hennes kille,
Christopher lagade mat, som vanligt smakade det jättegott men jag kunde knappt äta :(
sen såg vi landet från längesedan, med Lillefot och hans vänner, 
Jag älskar den, men hade inte sett den sen jag var kanske tio? 
häromveckan letade jag efter den på typ alla filmaffärer i kungsbacka, så hade Christopher den! 
Jaja, jag fick ju i ialla se den då :) 

Sen åkte jag hem, kände mig trött och sliten, 
men nu såhär några timmar senare kändes det bättre men det kanske kan bero på att jag ligger helt stilla i min säng? hehe...

nu börjar sömnisen verka natti allihopa! :) <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

ja.. så typiskt mig :( får fan sluta stressa nu, allt blir bara fel då.



hoppas dom skulle kunna tänka sig att ge den till mig om du lämnar in din vill säga. Kommer sakna dig massor i skolan, men du gör helt rätt!



Jag har en liten sak till dig, inget speciellt direkt. Men en liten liten sak som jag vill att du ska ha. Kanske kan skicka det på posten :) kram

2011-01-16 @ 20:07:01
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0