Lunginflammation :/

Ja jag kanske skulle åkt in tidigare till sjukhuset?
jag har troligen lunginflammation, dom är inte riktigt säkra,
har vart på sjukhuset sen klockan tio och fick ett eget rum strax efter sex! :/
nu ligger jag nerbäddad i sjukhussäng och skall kolla på OC jaa mina älskade OC säsong 3 och 4 kom idag,
och pappa som åkte hem tidigare för att hämta min kvarglömda mobil och glasögon tog självklart med sig serierna hit, :)

mer får ni läsa på Pappas Blogg

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Men söta du! Krya på dej allt vad du kan!

2011-01-05 @ 19:43:48
Postat av: Gunnel L

Ännu en pärs att gå igenom. Men vi skickar så mycket strykekramar så hela rummet blir full av KRAFT.

VARM VARM kram från Gunnel och Sune

2011-01-05 @ 19:50:21
Postat av: Elisabet Roslund

Krya på dig snabbt!!

Många stärkande Kramar till dig/Elisabet

2011-01-05 @ 22:25:27
Postat av: Anki

Vännen du finns i mina tankar hela tiden...KRAM

2011-01-05 @ 22:33:02
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Marie

Tja vad ska man säga annat än att livet är bra taskigt mot dig och att du förtjänar så mycket bättre. Skönt att du är klok nog att inte fokusera på allt det onda utan för det mesta klarar att se det goda i en ond värld. Sänder många styrkekramar som jag hoppas ska hjälpa dig att resa dig snart igen!

2011-01-06 @ 14:49:15
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0