Mardrömmen !

imorse strålning som vanligt och sen ett bankärende, 
Idag blev det ryggbiff med ris och pepparsås,
jag åt typ en halv becca-portion,
vilket e typ mer än jag ätit sen jag blev inlagd på sjukhuset. 
JAg kände mig pigg under dan men sen sov jag några timmar, 
Drömde mardröm vilken var jättehemsk;

Jag och pappa flyttade in i ett hus, alltså tänk er ett vindkraftvärk, men gjort i glas och det var lägenheter både i stammen och i de snurrande sakerna, helt plötsligt kom ett stort vattenmonster och härjade i stan så slog den till lägenheten så att pappa ramlade ut och kravlade fast i taket, jag räddade honom och vi satte oss på en grej mellan de stora snurrande lägenheterna så vi inte skulle ramla och dö, då kom det helt plötsligt en man med en helikopter, han klev ur och ställde sig i luften, först då insåg jag att vi var i ett rum, han gav mig en spruta och förklarade att jag var typ psykiskt skadad eller nåt sånt, när sprutan verkade så försökte han skjuta mig, jag kunde knappt röra mig men tillslut blev det så att han blev skjuten, då hamnade vi plötsligt i ett wildawestern-fängelse   och jag var anklagad för häxa och jag kunde göra eld, då tittade pappa på mig och sen gick han iväg, HAN LÄMNADE MIG. jag skrek på han i drömmen och tydligen skrek jag PAPPA i verkligheten med för när jag vaknade hade pappa lagt sig bredvid mig och höll om mig för att lugna ner mig, och morsan stod i dörröppningen för att se så att allt var bra,

ja ni fattar att jag lipa när jag vaknade, 
Nu ska jag nog sova, men jag är hungrig, vi får se om det blir någon nattamat . 

Jaja, natti people!

(Första bilden sen jag kom hem och är sminkad, Mörk men ändå)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Fin bild, hemsk dröm.

2011-01-15 @ 00:50:56
Postat av: Annika

Vilken dröm!

2011-01-15 @ 01:35:24
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Bra du kunde återge din dröm. Tur ialla fall att du ropade så högt så att du fick vakna till pappa Bennys trygga omfamning. En mardröm var det, absolut usch...Dröm nu vackra drömmar i varm fortsättningen...

varm kram

2011-01-15 @ 11:31:42
Postat av: Gunnel L

i min förra kommentar glömde jag att ta bort ordet, i varm, i meningen Dröm nu vackra drömmar i fortsättningen. Så skulle den rätta meningen varit.

Dumt att inte kolla innan jag skickade iväg kommentaren, skall göra det i fortsättningen.

2011-01-15 @ 11:36:18
Postat av: Erica

fy tusan, drömmar är verkligen sjuka tur att man vaknar och att man kan glädjas till viss del åt dom lite senare :)

2011-01-16 @ 20:09:18
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0