narkolepsi?

hela morgonen hag jag haft svår att hålla mig vaken, seriöst under tiden jag klädde på mig så tog det typ en kvart bara för legginsen, som annars tar bara  några sekunder, och det berodde på att varje gång jag skulle  blinka så kopplade hjärnan om sig till sömnläge. nu är det inte lika jobbigt,, det är inte varje blinkning utan kanske var femtonde och nu hinner jag koppla tillbaka till vaket läge innan jag fakstiskt somnar.
Antagligen beror det på strålningen för det kan göra en sömnigare och så. 




glöm inte rösta på min blogg på blog of the year på 
http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=620723685
Sök sedan på rebeccamariaaronsson så hittar du mig bland de evigt många bloggarna :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Du är otroligt söt, bara så att du vet.

2011-01-20 @ 15:21:27
Postat av: Stefan

Fin bild. Men de va en rejält sömnig sömnighet du har.

2011-01-20 @ 15:59:20
Postat av: Anki

Fin bild på en underbar tjej! Kram

2011-01-20 @ 16:04:29
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Jag säger återigen, tjejen med de vackraste ögon man kan tänka sig ha. Uttrycksfulla, stora, vackra. Klart att dina ögon är LIKA vackra som du själv är.

2011-01-20 @ 18:53:02
Postat av: Erica

Så där trött är jag kanske max 3 gånger om året, jag älskar det om jag vet att jag får sova annars är det jättejobbigt men lite roligt!



Kan se framför mig när du sitter på typ sängkanten och ska klä på dig och du rycker till lite lätt varje gång du råkar somna och vakna, haha <3

2011-01-21 @ 16:26:13
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0