Nyår

Jaha . nyår blev lite upp och ner..

Jag hade det jätte trevligt och mysigt med Jennie och Rasmus maten var jättegod och allt var perfekt, 
vid tolvslaget skålade vi med Jennies föräldrar och sen gick jag till familjen brant där mina föräldrar var, jag tittade först på när några spelade typ Buzz fast på xbox, och sen var jag med och spelade och vann, allt kändes så bra, men när vi gick hem så var pappa jättedum jag började gråta, jag sa inte de rätta orden till **. och sen så upptäckte jag att jag hade feber men den gick över imorse.



idag vaknade jag vid TVÅ det har jag inte gjort på lääänge! idag har jag bara tatt det lugnt och det är skönt, typ första dan på länge som jag bara kan ta det lugnt och slippa tänka på skolan och allt,
snart kommer det nog upp bilder på fyrverkerierna i gbg som vi kollade på först, men jag orkar inte fixa det idag, , 

Vi får ialla fall se till att gratta Victor som fyller 18 idag :):)

Byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Ja va å å kolla på fyrnerkerierna me kompisar, första året ja såg dem, men va ja hörde va de inte så mkt bang detta år som de brukar vara. Lägg upp lite bilder annars kanske jag postar de hemska ja tog med min mobiltelefon. Nyehehehe.

2011-01-01 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0