Sagan om Imed Gemini


Det här är Imed Gemini, under mina sjukhusbesök är han min bästa vän och han stannar hos mig alltid :)


Jag brukar sitta och läsa för honom men just nu tog boken slut :/

Igår när min storasyster var här så var jag osocial med mot Imed för jag och syster spelade Nintendo DS

Men jag och imed är vänner nu och roar oss med att skriva små roliga meddelanden till varandra på witheboarden i rummet jag har här på sjukhuset :)

Nu Ville Imed bestämt att vi ska titta på OC och jag får inte säga emot ;)
Hej då och kram på er alla ! Imed hälsar! :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Jag gillar inte Imed för han är så jobbig när han börjar pipa...

2011-01-09 @ 12:11:42
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Va skumt att han ville titta på OC han å? Är de riktigt säkert? Han kanske ville titta på ngn scifiserie hellre?

2011-01-09 @ 12:30:38
Postat av: Gunnel L

jag tycker Imed Gemini verkar vara en hel-just kompis....sköt väl om honom....

varm kram och krya på dig nu, av bara attans...

2011-01-09 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0