snabba ryck

nu är det fart och fläkt, jag och pappa stressar men att göraiordning oss och äta frukost och allt vad morgornar hör till, för klockan nio kommer en taxi för att köra oss till sahlgrenska så vi kan prata med strålnings-läkaren, sen ska vi förstås tillbaka igen hehe, 
som sagt så börjar strålningen imorgon men denna gången håller den nte på lika länge som den har gjort andra dagar, altså nu menar jag i dagar, vet inte hur lång tid själva strålningstillfället tar..

ha det bättre än mig allihopa! kram <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Tjejen idag finns du i mina tankar....Kramar om dej.

2011-01-11 @ 12:29:29
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänker på dig en dag som denna.

Du gick på dagis tillsammans med min dotter Malin

E-A. Sköt om dig!

2011-01-11 @ 12:56:56
Postat av: Gunnel L

Positiva glada Rebecca är på gång....bara din rubrik snabba ryck, var ett bevis. BUSA på med pappa allt vad du förmår...Skratt är så befriande och nu måste du få skratta, varenda dag, flera gånger om dagen Skratt är också hälsa....



Jag vill jag faktiskt skicka dig ett litet skratt denna gången, istället för kram. Du vill ta emot den? Bra!

2011-01-11 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0