stolt :)

För att snabbt hinna med ett eget inlägg..

Nu skall jag och pappa titta på crockodile dundee,

Jag åt nudelsoppa förut och sen även mer yoghurt med det där näringspulver, 

jag är stolt :)

Men måste skynda nu vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gråbossen

Härligt, Rebecca. Kramisar!

2011-01-29 @ 21:13:58
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Annika

Komiskt, jag och Christo tittade på den filmen härom dan.

Kul att du fick i dig ännu mera idag =) Du har all rätt i att vara stolt!

KRAM PÅ DIG <3

2011-01-29 @ 22:31:08
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det är roligt att höra att du fick i dig mera mat idag!

2011-01-30 @ 08:19:17
Postat av: Elisabet Roslund

Ouaa, så glad jag blir att du fick i dig något. Det pekar åt rätt håll!

Kram

2011-01-30 @ 09:45:43
Postat av: Anki

Här är en till som blir stolt när du får i dej någonting. Kämpa på mitt hjärta så vi får träffas snart och snacka en massa hemlisar....KRAAAM

2011-01-30 @ 11:23:31
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

NU är rebecca tillbaka...mat i magen gör susen..

kram

2011-01-30 @ 11:55:39
Postat av: Helén

Det känns lite småkosntigt att känna någon som ska dö. Någon i ens egen ålder. Vi umgicks aldrig så mycket. Lekte någong gång på fritids på sommrarna, kanske någon gång på dagis, fast vi gick på olika avdelningar. Kommer ihåg en gång när bratz var nytt (jag tror att det var en sådan docka i alla fall) och du hade en docka, du, jag, Maria och jag tror att Elin var med. Vi satt i ett av redskapsskjulen på stora gården och jag kommenterade ditt sätt att prata. Jag vet inte varför, men det är det första minnet jag kommer att tänka på när jag tänker på dig. Jag vet inte ens varför jag skriver detta. Kanske för att jag vill att du ska veta att jag faktiskt tänker på dig innan du dör, för då känns det försent. Jag vill inte skriva något jag inte menar, så jag skriver inget som jag inte menar. Jag har börjat tänka på dig mer sen du fick det senaste beskedet, vilket kanske inte är så kosntigt egentligen. Vad mer kan jag säga? Hoppas att du inte lider för mycket och att det är bättre på andra sidan. Duger det? Jag hoppas att det gör det. Kram på dig Becca!

2011-01-30 @ 22:44:22
URL: http://easyblue.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att höra att du fått i dig lite gröt och youghurt.Kämpa på Rebecca,kom ihåg att jag tänker på

dig ständigt. Många kramar från moster Anna

2011-01-31 @ 10:14:50
Postat av: Sofia

Å vad bra att du fått i dig lite mer mat. Du kämpar på så bra och jag är stolt över dig. Tänker på dig hela tiden. Massor av kramar.

2011-01-31 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0