Taxirädsla :O

nu är det meningen att jag skall ha ork att uppdatera om dagen, men med 38,5 graders feber så blir det kortfattat..

eftersom syster sov över åkte vi idag taxin ensamma till sahlgrenska och strålningen, jag börjar vänja mig med taxichafförerna och min taxiskräck har försvunnit en hel del.
Idag var de 15 minuter försenade i schemat på strålningen men syster och jag spelade nintendo DS så det gjorde inte så jätte mycket.

När vi kom tillbaka till östra efter strålningen kom även päronen och vi gick ner och hade någon sorts biljardturnering, men bara för att gud eller någon skulle djävlas med mig så förlorade jag varje gång :(

när vi kom upp så fick vi besked om att jag fick åka hem, så vi packade och körde hem.
Annika lämnade vi i Lindome som vanligt och när vi kom hem la jag mig i sängen och däcka, 
när mobilen ringde vid sex för att jag skulle ta tabletter så fick jag mig på något sätt att vakna till, kollade datorn och somnade igen, sen när den åter igen ringde åtta så drog jag mig upp igen och här sitter jag, försöker vara vaken till tio för sista morfintabletten och sen skall jag sova igen, 

jag önskar bara att jag inte skulle ha feber och därmed skifta mellan att superfrysa och supersvettas :O

nu ska jag dra mig upp ur sängen och kissa för jag har vart kissenödig sen när jag vaknade vid sex :O
hehe kanske lite väl mycket information, men det får ni ta,,,

Hoppas ni har en superduper-kväll! KRAM!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Jo, har också stött på de där att de är försenade, fast man själv är i tid när ja va på en ultraljudsundersökning för några månader sedan.

2011-01-13 @ 21:41:01
Postat av: Annika

Jag tyckte att det var konstigt att du förlorade när du vann 3 gånger över mig igår.

2011-01-13 @ 21:46:28
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Så skönt att du är hemma igen, i ditt eget rum, ser alla dina kära prylar omkring dig och framförallt får sova i din egen goa säng igen

Kram och sov så gott i natt

2011-01-13 @ 21:58:48
Postat av: Ellinor

Du var väl för kaxig dagen före ;P så att du behövde komma ner ett plan o förlora lite. (Skit vad det suger att förlora - fast för mig är det värre att förlora i TP). Hoppas att febern ger med sig! Och du... kissinfo är trevligt (LOL) jag säger alltid när jag ska gå på dass till vissas ständiga irritation över onödig info. KRAMEN

2011-01-14 @ 07:46:46
URL: http://www.prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0