typ yay?

hörde precis glada skratt från nån av grannarna, ja det hörs genom väggen men det beror på ventilationen, så själv ligger man i sängen och önskar dan var över,,, ja detta är en Becca-ont-och-deppar-dag... men större chans att nästa dag blir bättre fastän jag skall först strålas och sen till östra, gissar på att jag skrivs in... igen... så jag får njuta av deppardagen och titta klart på de sista avsnitten av OC och njuta av att vara hemma....

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vännen tänker på dej mycket KRAM!

2011-01-23 @ 16:05:22
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tråkigt om de blir inläggning. De förstår man ju att de e bättre å roligare hemma.

2011-01-23 @ 16:59:52
Postat av: Gunnel L

skickar en varm varm kram....från sune och mig...

2011-01-23 @ 20:20:48
Postat av: merima

Hej min lilla Rebecca, pense a toi enormement ! Du är verkligen en grym liten tjej, jag läser din blogg varje dag och önskar att jag kunde göra någonting, du känner inte mig med jag känner dig genom din mamma som är en underbar kvinna.Big big kram från mig ! Bon courage mon petit ange !....

2011-01-24 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0