netonnet i mitt hjärta! <3

jag sitter och tittar på medans pappa sätter upp min tv på väggen, NEJ jag har inte köpt ny tv, men jag har köpt ett hemmabiosystem. och tv'n, 360'n wiiet och systemet får inte plats på bänken allihopa så tv:n åker upp på väggen, 

Jag sa till pappa att jag inte pallade göra det idag så om han var så tvungen idag fick han göra det själv, och visst är det lite "anamma" i honom för utan att tänka efter så började han,
haha han skulle först höja dvd hyllan som jag gjort själv, och han mätte med vattenpass i hyllorna och såg att det var rakt, sen tittade han upp och vi båda såg att den var sne, då kom jag på att man skall mäta efter bakgrunden,..

men pappa pallar tydligen inte göra om det för nu skall han enligt han själv göra"det svåraste av alltihopa,
(det här går inte bra, allt kommer skita sig.... NEJ!)"  är orden jag hör....

Det låter inte så bra detdär... :S men jag får väl hoppas att han lyckas.... han har ju nästan aldrig gjort fel förut.. eller?



Samsung 5.1 hemmabiosystem utan blurayspelare 4995:- (internetpris)
Samsung 5.1 Hemmabiosystem +blurayspelare 3999:- (butikspris)


MAN BARA ÄLSKAR NETONNET!!!



Tack till...
Netonnet som är så superbra och superbilliga :)
Pappa som sprungit runt och hjälpt mig med butikspersonal bärande och övrig hjälp
ETT EXTRA TACK TILL CHRISTOPHER WESTERHOLM som såg supererbjudandet på netonnet och som har vart vår tekniska support


Ett stort BU till personalen på SIBA som tyckte att han visste allt och var nära på att få oss köpa nån skitgrej som enligt han var nästan bättre men tur var är varken jag eller pappa idioter så vi ringde ju Christopher istället. 


Hare bra och åk gärna för bi netonnet nästan gång, och innan ni köper nåt;
- Ta reda på all fakta om produkten, 
- fråga gärna personalen men var skeptiska,
- låt ingen lura på dej någon annan produkt eller en extraprodukt förrän du vet allt om den nya produkten
- jämför priserna antingen genom att kolla det fysiskt, eller om du är smart kollar du det på pricerunner
- KÖP ALDRIG Något om du inte är säker på produkten eller ifall du inte känner dig psykiskt redo för köpet.

Jag kanske lägger upp nåt mer personlig inlägg sen,,

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

En kompis till mig är mkt bra på att researcha sina inköp, en annan kompis till mig brukar inte researcha. Gissa vem som brukar vara nöjdast med sina affärer...

2011-01-20 @ 20:35:48
Postat av: Anki

Ja du det gäller att ha koll på sakerna innan man köper dem! Kram

2011-01-20 @ 22:18:34
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Erica

Alltså siba har verkligen gått utför, både jag och mamma har blivit arga på det stället. Innan vi skulle till grekland och skulle köpa minneskort så visa dom ingen entusiasm för att hjälpa och när vi gick ner till expert var dom supersnälla och proffsiga.



Sista punkten är bäst, man måste lixom känna sig psykiskt redo, haha. Tänk då mig, ängslig som en ko alltid.



hahahahhh.. tog mig ett tag innan jag fatta vem T, var.. men nu hajar ja :)

2011-01-21 @ 16:15:11
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0