har långtråkigt - lista för 2010

Snodde den från Syster Annikas blogg. ni kan även läsa om hennes besök här idag :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag sjöng med nicklas hocker på kvällen innan min födelsedag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
njae eller?

4. Dog någon som stod dig nära?
tror inte det.

5. Vilka länder besökte du?
England och Danmark 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
att njuta av sommaren, kunde inte riktigt de 2010

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2-3 oktober, 8:e oktober, 8:e Juni 17:e juni

8. Vad var din största framgång 2010?
Att våga gå vidare

9. Största misstaget?
sabbade skolan totalt, och ja, en viss person..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
behöver jag ens säga nåt?

11. Bästa köpet?
Bäddsoffan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
soffan, Tv-serier och filmer ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner och min släkt :)

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Rascal Flatts låtar

15. Vem, vad eller vilka får årets "usch" av dig?
Annikas bajshistorier (a) 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
legat på sjukhus

18. Hur tillbringade du julen?
släkt mat, var tomte (säg inget till dom andra)  och mys

19. Blev du kär i år?
----

20. Hur många förhållanden?
1

21. Favoritprogram på tv/datorn?
Förhäxad, Avatar- the last airbender, scrubs och OC

22. Bästa boken du läste i år?
the Secret - hemligheten för tonåringar

23. Största musikaliska upptäckten?
Rascal Flatts så klart

24. Något du önskade dig och fick?
njae typ inte

25. Något du önskade dig men inte fick?
bara sånt som jag skrev på listan för att den inte skulle vara för kort

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
kommer inte ihåg.

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
tja om jag hade vart frisk så...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
dunno

29. Vad fick dig att må bra?
vänner och släkt

30. Vem saknade du?
en massa

31. De bästa nya människorna du träffade?
Lisabell rasmus och victor

32. Årets roligaste?
när familjen turades om att putta mig upp för backarna i borås djurpark när jag satt i rullstol.

33. Årets händelse?
jadu?

34. Årets största kärlek?
----

35. Årets besvikelse?
Att ha blivit lämnad

36. Årets citat?
"no shit, were see shit?" Från filmen Number 5 is Alive

37. Årets snällaste?
för många för att räknas som en

38. En plats eller en händelse som du önskade att du befunnit dig på i år?
grekland OFC! 

39.  Utan att göra detta till nyårslöften, hur tror du att nästa år blir?
plugga till sommaren och sen sabbatsår kommer må dåligt med kämpa på ändå . :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0