bilder..

Mina nyaste brills om ni ville se??
Jag har så långtråkigt,                     
skall inte vara på sjukhuset förrän
ett
hade ju kunnat sova länge tycker man kanske men näe,
Jag kunde självklart inte somna om efter klockan åtta-tabletterna,





Jag försöker komma på nya miner eller sätt att ta bilder på mig själv så ni slipper se samma bilder bara olika bakgrunder och/eller kläder, men det är svårt!


Men som vanligt slutar det med den vanliga minen...


Hoppas ni har det bra! ciao!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: kusin sanna

du är en riktig snygging

2011-03-22 @ 10:26:51
Postat av: Sofia

Hej , bilderna blir jättefina . Du ser verkligen cool ut i de solglasögonen. Hoppas du trivs med dem. Massor med kramar.

2011-03-22 @ 12:59:31
Postat av: Stefan L

Du får be ngn komma å vifta med typ en gul kanariefågel eller ngt så får du säkert till nya miner.

2011-03-22 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0