I'm the king of the world!

Hej förlåt för att jag inte skrivit nånting på över 24 timmar men efter shoppingn på Ullred igår,
vi åkte dit vid tre och åkte hem vid åtta,
så ni kanske kan förstå att jag har haft en vilodag idag?
eller ja, det blir ju igår eftersom klockan är över tolv,
vi hade riktigt roligt och fick shoppat en hel del, denna gången blev det 4000 typ, helt crazy, men jag köpte ju fem filmer och ett spel också så där försvan minst ett tusen, och så, 
en vet ni vad jag köpte BARA ett! nagellack,
plus nya lösnaglar då förstås..
sen på hem vägen blev jag rätt deppig (fråga inte) 
och det har nog suttit i ganska bra hela dagen idag åckså,, 
eller det har liksom kommit som i vågor om ni förstår,
ena stunden glad och andra stunden nånstanns mellan lite deppig och störtlipande..
Som tur var är jag bra på att dölja sånt när jag e hemma, 

Jag satt mesta delen av dan och Spelade Det nya "Sims Medeltiden" ja, det funkar bra på Mac,
det var annorlunda men faktiskt nästan roligare då man får nya och svårare utmaningar,
istället för att, som i vanliga sims,
bara gå runt och klara sig jättebra då jag brukar fuska stort i vanligt sims, 
Man liksom är "Guden" och man skapar ett kungarike med först och främst en kung och ju mer utmaningar man klarar desto mer kan man bygga ut kungariket och få invånarna att gilla kungen samt avguda Guden, (alltså en själv)

Imorgon eller vad dum jag e,
jag menar Idag händer roligheter men det berättar jag mer om senare :)


Hoppas ni sover gott för det skall jag göra nu,, KRAM!


Söta Jennie bakom Körande Rasmus, (ta det lugnt, han har inte körkort än men hans mamma satt framför mig ;) )
Ain't no better place in Ullared than Gekås, I know it You know it, yes everybody knows it!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Hoppas du känner dig lite gladare igen och att det där roliga blir väldigt kul. Massor med kramar.

2011-03-26 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0