Ingen bra start på dagen

Denna dagen började inte bra.
Har brottom, är sur, har panik.
Hällde ut kaffe över hela mattan och golvet i storarummet.
Nu fick jag alltså inget kaffe och jag stressar för fullt för att bli klar för att åka till sjukhuset.
Senare blir det föropnningsvis bättre för då skall jag leka med Jennie =)
(skall jag vara rlig skrev min syster det första eftersom jag stod och sminkade mig)

Nu kan jag äntligen andas ut en liten stund hoppas ni har en bättre start på dagen än mig! 
snart drar jag, ciao!



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

En gng spillde jag ut ett helt paket makaroner, okokade, innan jag skulle till jobbet.

2011-03-03 @ 17:23:34
Postat av: Sofia

Jag hoppas du får det bättre under resten av dagen. Massor med kramar.

2011-03-04 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0