ja glömde en sak! - Linser

ååååh dom som känner mig vet hur jag jämt klagat på att få linser så på måndag skall jag till optikern och kolla ögonoen, testa attt sätta på mig dem och sånt, kommer ta typ en timma men jag är superglaaad fr det! 

jag kommer sen ha endags-linser i så fall eftersom jag ofta (förutom det senaste) är ganska lat när det att göra iordning sig för att sova, dom är ju bara att ta ut och slänga jämfört med månadeslinser som man måste tvättta rent med sån linsvätska och grejer, det är ju test och såntt innan det är "for real" asså typ att ha dom två timmar första gången och sen öka eller nåt sånt, detta haar jag önskar länge så nu ääääntligaen !!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Välkommen i linsklubben. Jag kör själv månadslinser. Man har i dom dygnet runt. När ja börja med linser så hade jag också daglinser. De e bra för då övar man varje dag å sätta in dom så man blir expert på det. Å de gör inget om man dabbar sig.

2011-03-02 @ 08:09:10
Postat av: Sofia

Å jag skulle själv inte ha nåt emot att ha linser . Hoppas du kommer trivas med dem. Massor med kramar.

2011-03-02 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0