Jag ber om ursäkt...

Jag har fått min första riktigt negativa kommentar "Lite otrevlig där tycker jag.." och jag ber så mycket om ursäkt om ni kände att jag var otrevlig, det var inte min mening, men jag var deppig och så kände jag att ni kanske inte ville ha kvar mig i bloggvärlden, men nu har jag förstått att ni fortfarande vill ha mig kvar och det gör mig riktigt glad :)


Någon skrev att hon/han ville veta varför jag alltid har scarf och det beror på att första cancer "klumpen" satt i käken, och efter att dom har opererat är och bytt ut huden på höger sida, jag tycker det ser fult ut så då är sjalen e perfekt för att skydda så ingen ser 

detta inlägget har tagit låång tid då jag är helt utslagen efter en heldag på Universeum med familjen :) 

ha det Bra!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Klart vi vill ha kvar dig i bloggvärlden.



Man måste inte vara glad jämnt. Det är okej att agera ut ibland. Man får vara arg. Sen tycker ja de va lite otydligt med vad du menade med



Sen finns det ett ordspråk som heter: Älska mig som mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest.



Detta ordspråk betyder att om man bryr sig om eller tycker om ngn så är det inte viktigt om den personen gör ngt eftersom man måste se till helheten. Det finns säkerligen fler tolkningar.



Va bra att du haft de roligt på universeum. Jag har haftroligt trots baksmälla å träning. (ja spela nytt spel på min superdator å gjorde rostbiff)



2011-03-26 @ 22:13:36
Postat av: Gunnel L

Vill bara säga så här; Du får INTE sluta blogga...aldrig. Lilla Rebecca, vad skulle vi göra då???? Vi skulle nog komma hem till dig och få höra dig "blogga" i verkliga livet istället...och DET kanske du inte vill riktigt...??

Varm kram

2011-03-27 @ 17:10:35
Postat av: anna

jag hoppas verkligen att du tänker vara kvar i bloggvärlden. För jag tycker det är kul att läsa det du skriver. Massor av kramar och rosa rosor till dig.

2011-03-28 @ 11:00:55
Postat av: Sofia

Jag instämmer med de andra och hoppas du fortsätter att blogga. Det är verkligen intressant det du skriver, med dina fina dikter och bilder och allt. Massor med kramar.

2011-03-28 @ 12:33:21
Postat av: moa

om du inte tycker min fråga är för personlig så undrar jag varför du och dennis gjorde slut och hur länge du beräknas ha kvar i livet?



måste bara säga att din blogg är underbar precis som du verkar vara så sluta inte blogga! :)

2011-03-28 @ 17:27:59
Postat av: jonas

stå på dig bara :)

2011-03-28 @ 22:00:21
Postat av: Anonym

Hänt ngt som att du inte uppdaterat på sistone? Kram!

2011-03-29 @ 12:55:58
Postat av: Benny

Rebecca har varit på sjukhus i några dagar och är fortfarande där. Det är något som hon fått i sig i magen som är orsaken. Eftersom hon har smärtstillande, så fick vi åka in med henne för att få det i blodet i stället eftersom det inte gick att få ner några tabletter.

/Hälsningar Pappan.

2011-03-29 @ 18:45:52
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Hej Rebecca!

Nu måste du snart bli bättre så att du kan underhålla oss här på bloggen. Jag saknar dig!

Kram/Elisabet

2011-03-30 @ 08:07:03
Postat av: Sofia

Hoppas du kommer hem snart och känner dig bättre igen . Saknar dig. Massor med kramar.

2011-03-30 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0