Jag vet jag ska sova.. bara en grej;

Ni var RIKTIGT KASSA på att ge mig idéer på vad jag kan blogga om,
så många läsare men inte en enda kommentar med något bra tips,
fick skrivet av en person på Facebook,
men liksom hallå?
jag trodde ni gillade att läsa min blogg?
men om jag får slut på idéer så slutar jag kanske skriva och ja,
då försvninner bloggen ju helt,
vill ni det?...   ... tänkte inte det,

så kom igen kan ni inte åtminstone ge mig ett ord som jag kan göra en dikt med det specifika ordet i eller nåt skvaller eller nåt. funderar att göra en underliggande blogg där ni kan skriva (anonymt om ni vill) om allt, där jag svarar på era frågor om allt som har med det sociala livet, puberteten, skolan och kärlek att göra, där ni får maila mig och så publicerar jag frågorna med svar (skrivet av mig) i nästa inlägg,, eller vad tycker ni?

kom ihåg att detta inlägget kräven minst en idé och sen ett JA eller NEJ

Ni vet att jag gillar er ändå :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: från mig....

Jag tyckte det lät som en bra idé med en under blogg men du får apsålut inte sluta skriva på denna för det! Och jag som alla andra älskar dina dikter! framför allt är min favorit den med "Fuller tomheten på papper" eller vad den heter xD Dom bästa dikterna är dom som är lite roliga men det ändå finns en mening bakom. Du kan skriva om vad hur du tror planeten jorden ser ut om 1000år, du kan skriva om vart du skulle flyga om du var en fågel om jag kommer på mer så skriver jag det senare

MVH

2011-03-26 @ 08:58:12
Postat av: camilla

Gillar att läsa din blogg för jag vill veta vad som händer i ditt liv. För du är ju min extradotter litegrann. Gillar när du berättar o vardagen kanske kan du skriva om första skoldagen allra första alltså. Drömmar. Böcker du gillar. Jag vet inte, gillar dagboksstuket. Anomymblogg behövs inte tycker jag elöer så förstår jag det inte. Kram Camilla

2011-03-26 @ 09:34:16
Postat av: Emelie

Sluta inte att blogga! :) Jag tycker det är intressant all läsa om din vardag o sjukdom. Jag tycker det räcker med dennna bloggen du har :) Jag följer dig VARJEDAG! så snälla sluta inte blogga :)

2011-03-26 @ 10:57:40
Postat av: Anonym

Lite otrevlig där tycker jag..

2011-03-26 @ 11:20:13
Postat av: Stefan

Å vi gillar dig iaf. Ja eller nej? Undercoverblogg? Vet inte har baksmälla idag så ja tänker inte så kreativt. Orkar inte tänka så mkt, ska bara hämta mina dataspel å kanske träna å så ska ja spela spelen sen. Men ja hjälper dig gärna å brainstorma fram ideer å skriva om i din blogg.



gäsp

2011-03-26 @ 11:33:28
Postat av: Lina

Följer din blogg varje dag. Tycker om att höra hur du mår, och dina tankar om att vara så svårt sjuk. Jag hoppas på ett mirakel att du ska bli frisk, kanske håller det på att hända?? Vi är många som håller alla tummar och tår på det.

Du kan skriva om ditt favorit smink och varför du aldrig kan vara utan scarf..

Kram på dig/ Trogen bloggläsare

2011-03-26 @ 11:34:16
Postat av: Sofia

Sluta inte blogga , snälla. Jag följer den så noga nu. Du har en massa intressanta grejer; fina bilder och dikter . Jag hoppas du fortsätter blogga. Kramar.

2011-03-26 @ 11:47:04
Postat av: Elisabet Roslund

Fortsätta blogga måste du göra, så det så!

Att hänga med i din vardag på ett så öppet sätt tycker jag är väldigt intressant. Du ger så mycket av dig själv.

Jag kan tänka mig som mamma att det är bra att få reda på vad man ska göra och inte göra. Hur mycket ska man fråga och veta om barnens vänner, pojkvänner och de innersta tankarna om kärleken. Kan man bry sig för mycket? Jag som är en riktig "hönsmamma" behöver lära mig en hel del.

En riktigt skön helg och skriv mycket!

Kram/Elisabet

2011-03-26 @ 14:57:54
Postat av: Anonym

själv tkr jag inte att man går till "attack" mot sina läsare så, men ah, alla är ju olika.

2011-03-26 @ 19:14:18
Postat av: Annika

Jag tror att många är nyfikna på exakt vad du har gått igenom, typ alla operationer, alla ärr, både på kroppen och inne i hjärtat. Du har ju gått igenom så mycket mer än bara en sjukdom. Jag menar du har opererats, men även om operationen har gått bra så har du fortfarande märken efter det och mycket har påverkat hur du rör dig idag, ont i benen och allt. Jag vet inte hur mycket du vill skriva om när det gäller den biten, men jag tror att det är något som dina läsare skulle veta mer om. Hur klarar man av att ta sig tillbaka efter operationerna som du har gjort?

2011-03-26 @ 19:16:50
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag skulle vilja se mer bilder på dig när du var yngre! du var så söt, nu med för den delen! <3

2011-03-27 @ 21:41:59
URL: http://itaerica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0