Kalas !

Förut var jag på kungs med Jennie och Rasmus, det var trevliigt :)
jag fick köpt nyttpuder och sån man tar det med, två ny spel till mitt ds "Zelda" och "dumma mig spelet" :) sen köpte jag en handväska till mamma som hon kollat på länge men inte haft råd att köpa eftersom både hon och pappa bara jobbar 25%, jennie fick köpt ett spel och en ny plånbok, och rasmus fick inget, Sen bjöd jag dem på Donken,  

Snart äré Kalas för farfar , blir väl jättemycket mat som vanligt så vi lär ju Rulla hem allihopa som vanligt x)

För en gång skull så är jag inte så svartklädd på kalas hehe det var ett tag sen, ;)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: lotta

Hej!

Vad glad din mamma kommer att bli och du är snäll!leer är det kläderna du ska ha på kalaset på bilden!jätte fint!hej svejs!

2011-03-12 @ 15:43:07
Postat av: Erica

Fin du är, din mamma har världens bästa dotter!



Du ser ut som våren, verkligen vacker!

2011-03-13 @ 03:30:20
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Anki

Ja det är sant min syster har en underbar dotter!

2011-03-13 @ 19:55:41
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du ser så fin ut i de där kläderna , ha det bra på kalaset. kram.

2011-03-14 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0