Nästa vecka så Börjar vi, mamma och jag

Hej nästa vecka ska mamma börja med en såndär Alli grej för att gå ner i vikt, 
sen så ska jag och hon Ta promenader som träning , 
Det är jättebra av henne att börja göra detta och en bra chans för mig med för jag vill ju promenera, 
hade ju planerat med Jennie men det har ju inte blivit av men jag och mamma ska verkligen köra igång nu.
Så då får jag också vänta med att börja till nästa vecka ;) 
Fast jag skall inte ta sånna dära tabletter utan bara börja röra på mig mer och äta bättre. Ciao!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Oj, vad ni låter sunda. Jag skulle också vilja vara det. Jag ver ju att det är sååå skönt när man kommer hem efter den där promenaden.......man ska bara ta på sig och vilja börja gå. Jag tror att du lockar med dig din mamma och sen får hon smaka på vad promenader är. Bara sätt igång Rebecca!

Kram/Elisabet

2011-03-09 @ 18:08:38
Postat av: Annika

Det låter kanonbra =) Hoppas att det kommer gå bra för er på era promenader. Kram <3

2011-03-10 @ 06:09:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni får lycka till med det . Kramar.

2011-03-11 @ 12:13:18
Postat av: Eva

Oh, va bra. De är bra att ni gör något tillsammans o att mamma. Lycka till och kram till er!

2011-03-12 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0