please listen to my heart and then yours, they beat to the same rythm, i'll promise..

Jag vill Dela ALLT med dig, men tiden är förbi nu, sen länge,
men du vet vilkket tåg du skall ts om du ångrar dig..


♥Only You Can Surprise Me at Home,
because you've seen every part of my body
I've never felt so right as when I where with you.
And I wish you felt the same
I'm Soul And I Need My Mate,
Because We Truly Are Soul Mates♥


Bara Du Får
Bara Du Får Överraska Mig Hemma,
För Endast Du Har Sett Mig I Helhet.
Överraska Mig Hemma,
För Endast Du Har Sett Mig I Helhet.

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anonym

Wow , man blir ganska rörd när man läser din blogg. Lycka till . Mvh en ny läsare.

2011-03-02 @ 10:16:27
Postat av: Gunnel L

Jag hoppas verkligen att din dröm går i uppfyllelse...

En kärleksfull kram till dig..

2011-03-02 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0