Smile! Your'e in Beccas camera! ;)



Idag såg pappa att jag tog kort när han körde igen och då var det inte lika roligt tänkte jag men jag tyckte det var kul att båda gör lite sådär halvkonstiga miner..


Sen så kunde jag självklart inte hålla mig ifrån att ta kort på mig själv, men eftersom jag alltid tar sådanna dära "söta" bilder så fick det bli en lite mer skojig bild.


Fast så tänkte jag att ni kanske inte kände igen mig då så för att ni inte skulle bli rädda fick det bli en "sötis" bild med, bara det att VART TOG GLASÖGONEN VÄGEN? ni kan vara lugna, tyckte bara inte dom passade in på "sötis" bilden 



Ja just det - ni kanske undrar varför vi var ute och körde? 
först så hyrde vi filmer, 
sen åkte vi till Lindome och lämnade paket plus körde Annika till och från Ica som ligger där i Lindome, (Jag betalade åt dem) 
Sen åkte vi till Jysk så jag fick köpt en tvättpåse till mig och sånadär tennisbollar till pappa som man har när man tvättar dunjackor., 
Nu är vi hemma och snart är det mat, vi väntar bara på potatisgratängen som är i ugnen, (Våran ugn är seeegast i världen men det är för att den är 1, gammal 2, en större ugn än man brukar ha, det vanliga måttet är 60cm men vi har 70cm på bredden tror jag att man menar därför tar allt  i ugnen alltid lite längre tid -.-') 

ha en bra lördag!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Du är så söööt Rebecca. Ni får ha en riktigt mysig kväll och middagen låter väldigt god!

Kram/Elisabet

2011-03-05 @ 17:36:02
Postat av: Stefan L

Du ser väldigt bra ut i glasögon, du ser ut som en riktigt listig person.

2011-03-05 @ 20:44:53
Postat av: Sofia

Du passar jättebra i glasögon. Massor med kramar.

2011-03-07 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0