The Fighter

Testar med att tidsinställa ett blogginlägg, 
Funkar det? i så fall skall det stå att det är upplagt 21,15

Det är nämligen nu som Bion börjar som jag, Bästavän Jennie och Hennes Pojkvän Rasmus börjar..

vi tittar på The fighter, och om jag gissar rätt så har jag redan ätit upp nästan alla mina Ahlgrens Bilar ;) men jag har i alla fall Milkyway kvar :) Ha det BÄST! 




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Vafalls, man får ju inte börja äta sitt godis innan filmen börjar. De e fusk. Min kompis brukar göra det när vi ska se film. Jag brukar alltid förebrå honom för det. Han e ett riktigt matvrak. Så nu får du också några matvrakspoäng. Jojomen, allvarliga brott det här med biofilmsgodisfusk.

2011-03-12 @ 11:25:22
Postat av: Sofia

Hoppas filmen är bra. Kram.

2011-03-14 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0