kan inte sova

det tidsinställda inlägget funkade mycket bra :) då vet jag det till framtida gånger, 

Filmen var jättebra ifall ni undrade..


att klockan nu är typ tjugo i 3 är jättedumt då jag skall upp tidigt, skall till kungs med Jennie och Rasmus vid tolv imorgon vilket betyder att jag måste upp TIDIGT för att hinna göra iordning mig,  jag har ju de senaste dagarna gått upp vid typ antingen tio tolv eller två men det funkar inte riktigt om jag skall göra allt jag behöver, jag har ju exttra att göra iordning mig med i och med bandagen och så...

jag kan inte sova så jag slötittar på filmen "en djävulsk romans"  helsjuk må jag säga men ändå bra på nåt sätt...

JAG VILL SOVA HAR FÖRSÖKT SEN HALV ETT TYP MEN DET GÅR INTE :'(

Byebye hoppas ni ligger och sover och drömmer små söta drömmar!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Ja har sovit elva timmar inatt å de va skönt. Men ja kommer inte nu ihåg just nu va ja drömt. Hoppas de gick bra me sovandet.

2011-03-12 @ 11:31:30
Postat av: Annika

Du som borde kunna sova av alla sömntabletter..

2011-03-12 @ 12:04:51
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hoppas du får somnat till slut. Massor med kramar.

2011-03-14 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0