Mars 16, 2011

Skrev detta förut idag, men då hade blogg.se lite problem..

Idag blir det en Ta-det-lugnt dag, 
har fortfarande träningsvärk i kroppen från måndagen och skall jag orka gå i Göteborg med Bästavän och Rasmus
om några minuter skall jag och pappa äta fiskgratäng a la Findus, 
mamma tycker inte om det så hon åt nån sallad förut. 

så mycket mer än så har jag väl inte att uppdatera om för er just nu, 


ha en trevlig dag allihopa!



Nu sitter jag och tittar på film, Imagine that, den är riktigt bra! 
förut var jag och pappa på kungs han köpte en ny köksklocka, 
jag köpte donkey kong till WII och fyllde på mitt fritidskort så jag kan åka till gbg imon, 

haré gött!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Ja har två nedfrysta färdigrätt fiskgratänger i frysen. Detta inlägg påminner mig om at tjag borde också äta fiskgratäng. perplexed

2011-03-16 @ 16:40:05
Postat av: Sofia

Det låter gott, hoppas du gillar filmen. Massor med kramar.

2011-03-17 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0