shopaholic?

Trotts att jag bara skulle hänga med när dom skulle shoppa så blev det jag som till slut köpte mest, 
men det beror på att jag köpte en pärm och lite "scrapbook" grejer, och nagelvård och sånt där..

kom hem helt mörbultad men har ändå orkat börja med att fylla pärmen som skall handla om mig och mitt liv och mina nära :):)

nu sitter jag och pappa och tittar på NCIS,
Sen ska jag nog lägga mig i sängen och slötitta på nåt ett tag och sen lyssna på min skiva som äntligen kom med posten idag "somna gott" heter den, jag tänkte testa lyssna på den ett par gånger och se om den kan hjälpa mig med mina sömnproblem, självklart sätter jag inte skivan i en cd spelare i sängen utan la över det till itunes och sen till min iphone så lyssnar jag därigenom med hörlurar,  

sleep tight my friends!



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Sov nu riktigt riktigt gott och dröm underbara drömmar.

Kram/Elisabet

2011-03-17 @ 22:05:01
Postat av: Stefan L

Ja tror på å läsa bok innan man ska sova. Då varvar man ner.

2011-03-17 @ 22:07:17
Postat av: camilla

Vilken ursnygg tröja! Vill ha! Kram.

2011-03-18 @ 08:00:27
Postat av: Sofia

Jättefin tröja, du passar jättebra i den . Hoppas du får sova bra. Massor med kramar.

2011-03-18 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0