frågor

Hittade denna på Mimmis blogg och tänkte att jag har tid över så jag kör den med ;)

När vaknade du imorse?
vid nio-tiden


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Ååh vad roligt det skall bli idag! 

Ringde du nån imorse, vem och vad sa ni?
Försökte få tag på mamma på mobilen men hon svarade inte


Vilket humör är du på?
Rätt så bra humör faktiskt :)

Vad har du på dig just nu?
Ljusblå jeans,vitt linne och blå supermysig hood-tröja :)

Har du ont någonstans?
I knät, fötterna och ryggen, men det skall nog gå bra.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Grekiskt vilket är precis vad vi ska äta :):):)

Hur mycket var din senaste lön på?
Jag jobbar inte...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Donkey kong spelet som jag skrev igår?


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Har alltid två flikar uppe Facebook och blogg.se (a)

Vad ska du göra idag och ikväll?
dunno!?

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Jag vet inte riktigt, senast spelat på iphonen?

Varför ska man läsa din blogg?
För att få reda hur det är att vara tonåring och ha cancer, så ni förstår hur det känns för den som är sjuk, och för att ni tycker om mig? ;)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Tror jag sov då?

När fotade något senast, och vad?
Idag, mig själv. 

Kan du stå på händer?
inte längre nu när jag opererats så mycket, men jag kunde innan. :(

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
En kickspåse som ligger under vardagsrumsbordet.

Vad gör tuppen när han står på ett ben?
Ropar kuckelikuu?

Vad tror du att klockan är?
typ elva?

Vad borde du göra idag?
se til att njuta av livet :)


Vad ska du ha på dig idag?
det jag redan har på mig?

Går du i kyrkan?
Ne inte om det inte är nåt speciellt

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
jag vet faktiskt inte..


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Det här var intressant. Massor med kramar.

2011-03-17 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0