De sista ljuva åren...


(Man brukar ju inte direkt fota en massa på en begravning och lägga upp på bloggen, men denna som jag mest tog för att visa hur bra kameran i Iphonen var den kan jag ju lägga upp)


Tillägnad Alex Andersson
*1922

†2011


Du är borta, det är du,
Men minnena, dem har vi kvar, 
skratten, och gråten,
i våra hjärtan finns du kvar, 
Du är borta, det vet
vi
Men att vi ses igen, det vet
jag.

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Bra inlägg. Du är en fin och bra person. Fin bild, fin dikt.



De låter ju konstigt, nog borde man ju kunna beställa biljetter å resa inom eu fastän man inte är 18.



2011-03-04 @ 23:08:30
Postat av: Sofia

Jag tycker att du skriver jättefina dikter och att du är en fantastisk person. Massor med kramar.

2011-03-05 @ 11:06:08
Postat av: Anki

Så fint skrivet om Alex. Kram

2011-03-06 @ 14:11:01
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Benny

Det var så fint skrivet att jag bara var tvungen att länka denna dikt från min blogg.

2011-03-06 @ 15:57:49
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0