HEJHEJ

Hej kom på att berätta lite kort om vad som hänt idag eter att jag gick hem, 

la mig i sängen men kunde inte somna så vid åtta gick jag upp igen, 
la mig och sov ungefär mellan tolv och två i hammocken (med täcke och allt) 
Sen fixa jag iordning mig så vi kunde åka och äta middag hos mormor och morfar, mycket gott, somnade kanske fem minuter medan vi väntade på kaffet efter maten, på vägen hem hyrde jag tre filmer,
såg den första, The Devil, den var så läskig att jag skakade som vanligt, så efter dess har jag tittat på disneychannel för att varva ner och lagt över bilderna från igår,. 
Nu ska jag hoppas på att det är nåt kul på tv annars sova. 

Ha det bäst!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Hej Rebecca!

Jag har varit iväg över helgen och det första jag gjorde när jag kom hem var att kolla i din blogg hur du har haft det.

Känns skönt att läsa att du har haft en mysig helg!

Ha det fortsatt superbra!

Kram/Elisabet

2011-05-02 @ 09:33:24
Postat av: Sofia

Ville bara säga hej . Massor med kramar.

2011-05-02 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0