sjukdom

JOhanna frågar:
Hej! Jag undrar lite angående din cancer, hur upptäcktes den och när? Jag vet inte om du svarat på detta innan, men vet du hur lång tid du har kvar och om du med mediciner eller så, kan "köpa" dig mer tid? Styrkekramar

Rebecca svarar:
Första tumören satt i käken, Den upptäcktes genom att jag fick världens tandvärk flera gånger och då dom insåg att fyra av tänderna var helt döda så tog dom under våren 2007 en röntgen där dom insåg att benet i underkäken var död och att det var någon sorts tumör, på sommaren fick jag åka ner till Halmstad för att kolla vad det var för sorts tumör, en vecka senare åkte vi till grekland, svar på provet dom tog från tumören fick vi inte förrän på slutet av sommaren/början på hösten 2007 då fick vi åka in till dagvården för barncancercentrum på östra för första gången och läkaren där förklarade att det var cancer.

Hur lång tid jag har "kvar" är det ingen som vet, just nu njuter vi bara av att den hade minskat efter senaste strålningen, någon "broms medicin" tror jag det inte finns då jag fått alla behandlingar som dom vet funkar på min "sorts" cancer och cellerna vänjer sig vid dom behandlingarna precis som dom gör med antibiotika m.m.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ja fick nog aldrig veta va din favoritmaträtt var, eller så missa ja de. Ja kanske har läst det å glömt det. Men ja frågar iaf: Vad är din favoritmaträtt?

2011-04-19 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0