sjukdom

Anonym frågar:
ja måste bara fråga.. men hur ser din käke ut? tror du att du skulle vilja dela med dig av en bild på det? blev bara lite nyfiken sorry (a)

Rebecca svarar:
Tänk dig att du tar bort en bit av huden från och med typ mitten på hakan och till nästan örat i en oval tyup. Sen sätter du fast en bit hud från ena benet som är lite förstor, så har du min haka, då är det kanske inte så konstigt med att jag använder sjal, för jag skäms så mycket att jag visat de för nästan bara päronen, annika och och läkarna, plus nåhon släkting. det är många som vill se men jag hoppas att ni kan vänta tills jag känner mig redo själv.

Förlåt om jag lät sur det var det inte menat men jag kom inte på annat sätt att förklara.. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

Du behöver inte visa....och du är världens finaste tjej i allafall!

2011-04-21 @ 23:44:21
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Ja tycker inte de lät som en sur förklaring.

2011-04-22 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0