Bloggrelaterat

Hej! detta får bli allra första inlägget, denna bloggen är till för alla er som har frågor om vad som helst, härlek, historia vad det mest köpta godiset är med mera, också får ni be om råd om ni har några eventuella problem eller bara vill skriva av er till någon, 

Ni kan maila : [email protected] (ta inte mailen seriöst, jag var ung och dum) 
eller så skriver ni helt enkelt en kommentar vilket är enklare, 
svaren publicerar jag någon dag senare, och ni får Absolut vara Anonyma om ni vill det. 

Kramar Från Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Okej, min första fråga blir: Hur fungerar detta? Postar vi frågorna här eller?

2011-04-04 @ 12:49:00
Postat av: Stefan L

Jo ja kom på en fråga!



Coca cola eller pepsi, vilken föredrar du? Pepsi.



Se, ja har fyllt i svaret åt dig också. Bra va?

2011-04-04 @ 13:07:34
Postat av: Anonym

varför tog det slut mellan dig och dennis? :(

2011-04-05 @ 12:15:34
Postat av: Anonym

Kan din cancer botas? eller vad kommer nu att hända? ( ursäkta mig för denna frågan.. )

2011-04-06 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0