Kärlek

Anonym frågar:
Varför tod det slut mellan dig och Dennis?

Rebecca Svarar:
Han gjorde slut, Varför Han gjorde det vet jag ej men det är något som han får välja att berätta när han känner att han vill det. 
För att inte ni skall tro saker så skall jag säga att jag inte är på något sätt arg på Dennis, och jag tror inte heller att Dennis ville såra mig när han gjorde slut utan att det är han som har sin anledning, jag är däremot ledsen över det, och förr sa jag att jag kommit över det (Det har jag inte, jag lurade mig själv att tänka annat för jag inte ville känna sorgen mer) och jag har även sagt att han sårade mig för mycket för att jag skulle kunna lita på och älska honom igen, men det är inte heller sant då jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få honom tillbaka! 

Kommentarer
Postat av: anonym

Är inte en del ab sanningen att du ville ha en paus i förhållandet för att någon annan visat intresse? Är det då helt rättvist att lägga hela skulden på Dennis?

2011-04-06 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0