sjukdom

Anonym frågar:
Kan din cancer botas? eller vad kommer nu att hända?

Rebecca Svarar:
Då jag har fått de mediciner som man vet fungerar på min sorts cancer så finns det inte så mycket att göra när den kommit tillbaka hela tiden, den minskade ju av strålningen vilket var ett mirakel typ men den försvann ju inte helt och så ont jag fick  i halsen  då slemhinnorna i strålområdet blev infekterade så slutade vi ju även med den.

Nu får jag bara massa smärtstillanden och får hålla tummarna för att ett under ska ske eller att för att den skall växa långsamt innan detn blir så stor att jag dör. 

det låter hemskt jag vet, men det är det ju, det är därför jag försöker leva i nuet dom dagar jag har ork och tar livet en vecka åt gången typ. Förutom Englandresan så har jag inte planerat något efter tisdagen då jag ska te östra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du inte rädd för att lämna alla som älskar dig? för vad jag vet är du inte direkt rädd för döden.

2011-04-07 @ 15:02:34
Postat av: Mimmi

Jag förstår att du blev ledsen när du skrev detta... jag blev ialla fall ledsen när jag läste det.. jag vet att de inte tror att de kommer kunna bota din cancer men blev så ledsen när jag ännu en gång läste detta! :( Livet känns så orättvist! du är en underbar människa som borde få leva ett långt och friskt liv med de du älskar! Du är så stark Becca! jag hade aldrig ens klarat att svara på en sån här fråga!.. Önska att jag vore lika stark som dig! <3

2011-04-07 @ 18:57:21
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/
Postat av: Anne-Lee

hej på dej, min son Alex som i dag är 20 år fick ewings sarkom när han var 17 år, efter 13 månader med starka cellgifter och en stor operation så mår han i dag förhållandevis bra. Vill bara säga till dej att oxå kämpa på allt vad du kan:)

2011-04-08 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0