Dennis !

Jag vet inte hur du gör,
men bara genom att få höra din röst
kan du få mig att gå från att vara vilsen och rädd,
till att vara lyckligare än någonsin !

Det är ganska konstigt, jag vet inte om det är för att jag är rädd att det skulle betyda olycka att nämna det eller om jag själv inte har förstått att det är sant. Men trots att det har gått lång tid sen Dennis, på min födelsedag, friade, och jag självklart sa ja, så har jag hållit det ganska tyst, ja om det inte har kommit på tal eller så.
Det är ju sjukt egentligen, jag borde väl sjunga ut av lycka till alla jag möter om det? men jag är väl rädd för folks reaktioner. Det finns ju dom som tycker jag e för ung,
JA jag e ung,
men det betyder inte att jag inte är kapabel till att älska? eller redan nu veta att jag inte vill något hellre än att dela resten av mitt liv med Dennis. Han betyder ju allt för mig, och det är han som på ett sätt håller mig vid liv. Det är ju för våran framtid som jag kämpar nu.
Ja hade jag inte haft Dennis vet jag inte om jag hade haft samma ork.



En fråga har kommit mig i tankarna,
Varför jag? varför måste jag ha det jobbigt och kämpigt för?
Men jag tror jag har svaret.
Att få uppleva något så fantastiskt som det jag och Dennis har,
så behöver jag väl samtidigt veta hur det är när det är hemskt,
kanske för att inte bli bortskämd av livet, visst måste det väl vara så?




Jag önskar bara det vore lättare...

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Strunta i vad andra tycker och tänker. Gör det som känns rätt för dig.

Det var vad jag också sa till min dotter när hon blev gravid vid 18 års ålder och den blivande pappan flydde i förskräckelse.

När väl mitt älskade barnbarn föddes så hittade de tillbaka till varann. Idag är de sambo och väntar ytterligare ett barn.

Låt alltså varken ålder eller annat hindra det du känner är rätt i hjärtat.Njut av kärleken och livet!

2010-04-25 @ 00:43:01
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Rebecca du är bäst jag önskar att jag hade lika mycket jävlar anamma i mej som du har! Du är värd all lycka i livet det finns ingen som är så tuff och stark som du är. Du finns hela tiden i mina tankar! KRAMAR i massor.

2010-04-25 @ 12:03:42
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är säker på att man kan känna riktigt stark kärlek även om man är ung! Och jag vill inte egentligen tro att om man är lycklig i ena änden så skall man straffas i någon annan ände.. men jag tror att det du går igenom (och Dennis) gör att ni tar vara på livet o kärleken på ett annat sätt än andra i er ålder, kanske gör det er lite äldre än andra.. Jag önskar jag kunde lätta din börda!! Stor kram o tack för att du orkar o finns i våra liv!!

2010-04-25 @ 17:52:56
Postat av: Gunnel L

INGEN är för ung för kärlek. Och kärleken övervinner ALLT.



Du skriver så vackert...så vackert...SÅÅÅ vackert. Och er KÄRLEK är SÅÅÅ VACKER och så STARK.



Om någon skulle fråga mig "vad är kärlek?" då skulle jag bara svara; REBECKA och DENNIS

Varm kram till er båda.

2010-04-25 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0