långfredag

idag vart det sjukhus igen,, fast annika var med mig idag :) det var kul!
vi spelade massa spel och tog det lugnt, det var inte så mycket folk på sjukhuset idag eftersom det är långfredag,
sen när vi kom hem hade mamma lagat potatisgratäng och ryggbiff, mycket gott,

sen spelade jag och annika marioparty 8, som jag köpte igår, det var med kul,
efter det var det så klart så ska det låta, det var lite tråkigt idag med flera låtar man inte kände igen och svåra ledtrådar, jaja,
sen skulle dom se Flood men envis som jag är så har jag sedan länge bestämt mig för att den ska vara dålig så jag ville inte se den med dom, så jag gick in till mig och tittade på Harry Potter och den flammande bägaren, har ju inte sett hela innan eftersom jag tidigare lånat den av någon och då hackade filmen under balen och lite fler ställen så jag inte riktigt hängt med så jag var glad att äntligen få se hela:) hehe,
nu borde jag nog sova snart, vi ska fira påsk och morfars födelsedag imorgon på samma gång så jag borde ju se till att vara pigg då, men det gör fortfarande ont efter benmärgsprovtagningen i onsdags så jag får se om jag kan ta lite morfin eller något så jag kan somna.

vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0